sponsorkliks

ik ga een online
aankoop doen

installeer de popup extensie

Je wordt dan automatisch via Sponsorkliks gestuurd wanneer je een deelnemende webwinkel bezoekt :)

meer over sponsorkliks

Scouting Bladel heeft jouw hulp nodig om wekelijks gave programma's samen te stellen en uitdagende kampen te organiseren.

Webwinkels sponsoren namelijk gratis een percentage van het aankoopbedrag van jouw online aankopen aan Scouting Bladel. Je betaalt daarvoor zelf niets extra en het is volledig privacy proof.

Jij kunt ons veel helpen door Sponsorkliks te gebruiken bij jou volgende aankoop, een kleine moeite toch?

Voor echt van alles

1,5-4% commissie
1-10% commissie
bovenstaande merken zijn voorbeelden

Wanneer je nieuwe kleding koopt

5-9% commissie
7% commissie
bovenstaande merken zijn voorbeelden

Bij het boeken van een vakantie

€16,50 per boeking
1-8% commissie
bovenstaande merken zijn voorbeelden

of lekker iets gaat eten

4% commissie
6% commissie
bovenstaande merken zijn voorbeelden

wanneer je overstapt van provider

€30,- tot €52,- commissie
€15,- tot €20,- commissie
bovenstaande merken zijn voorbeelden

En nog zo veel meer webwinkels!

hoe het werkt

popup extensie

voor computer of laptop

Gebruik je een van deze browsers?

je wordt automatisch via Sponsorkliks gestuurd wanneer je een deelnemende webwinkel bezoekt :)

Je kunt instellen dat je liever een melding ontvangt met de vraag of je wilt steunen

De bijdrage van de webwinkel aan Scouting Bladel wordt daarna automatisch geregistreerd

of handmatig steunen

            
Wij adviseren het installeren van de PopUp extensie wanneer je Google Chrome gebruikt. Je kunt dan niet meer vergeten te steunen en het is volledig privacy proof!
Toch handmatig steunen?
Voor elke online bestelling:

1. ga naar onze Sponsorkliks pagina

2. klik op het logo van de gewenste webwinkel

3. rond je online aankoop af als gewoonlijk

bestedingsdoel

buikschuif touw

± € 400,- (Ø 40 mm, lengte 35 m, stalen kern)

De buikschuif is een klassiek onderdeel bij Scouting.
Door op een touw te liggen, met een van de benen gestrekt naar beneden (voor stabiliteit) kan worden vooruitgeschoven over het touw. Op die manier kan bijvoorbeeld een plas water worden overgestoken.

sponsorkliks partner websites

Dit is slechts een kleine selectie van de honderden webwinkels die deelnemen

veelgestelde vragen

Wat is Sponsorkliks?
Met SponsorKliks leveren jouw aankopen bij webwinkels gratis een financiële bijdrage op voor Scouting Bladel!
De webwinkels sponsoren namelijk een percentage van het aankoopbedrag aan ons.
Je betaalt daarvoor niets extra en het is volledig privacy-proof!

Verzameld Sponsorkliks persoonlijke gegevens?

Hoe kan ik Sponsorkliks het beste gebruiken?
Met de Sponsorkliks Chrome pop-up extensie van Scouting Bladel!
Je krijgt dan altijd automatisch een herinnering wanneer je een Sponsorkliks partnerwebsite bezoekt.

Wat doet Sponsorkliks met mijn persoonlijke gegevens?
Verzameling en verwerking van persoonsgegevens gebeurt enkel en alleen ten behoeve van de service.

Betaal ik extra door Sponsorkliks te gebruiken?
Het gebruik van Sponsorkliks is voor jou helemaal gratis!
Het bedrijf betaald de sponsoring aan Scouting Bladel volledig.

Waarom sluiten webwinkels aan bij Sponsorkliks?
Financieel bijdragen aan lokale verenigingen is onderdeel van maatschappelijk verantwoordelijk ondernemen (MVO).
Webwinkels ontplooien activiteiten omtrent MVO, bijvoorbeeld vanwege wetgeving, bijdrage aan de financiële prestaties van het bedrijf, naamsbekendheid, door druk van grotere inkopers of omdat ze hun steentje willen bijdragen aan de maatschappij.

Sponsorkliks is voor webwinkels een relatief gemakkelijke manier om een variatie aan goede doelen te steunen.

Hoe worden de bijdrage bepaald per webwinkel?
De medewerkers van Sponsorkliks gaan in onderhandeling met webwinkels over de hoogte van de bijdrage per aankoop.
Sponsorkliks heeft daarbij een sterke onderhandelingspositie doordat veel verenigingen zijn aangesloten.

Kan ik de Sponsorkliks PopUp extensie ook gebruiken met mijn mobiel?
Dit is helaas niet mogelijk, want Google Chrome voor mobiel ondersteund geen extensies.